میزگرد تخصصی تحقیقات بازار برای توسعه پایدار در بخش سلامت عمومی

میزگرد تخصصی تحقیقات بازار برای توسعه پایدار در بخش سلامت عمومی

به مناسبت روز جهانی تحقیقات بازار که 2 می ( 12 اردیبهشت) برگزار می‌گردد، انجمن تحقیقات بازار اروپا (ESOMAR) فستیوالی را با همکاری کلیه کشورها جهت معرفی تحقیقات بازار به شرکت‌ها، جوامع و مردم برگزار می‌کند و در آن به اهمیت داده‌ها و تحقیقات بازار می‌پردازد. بطور کلی در سال 2022 حول و حوش حوزه توسعه پایدار بحث‌های مختلفی صورت خواهد گرفت. در سال 2015 سازمان ملل با همکاری کلیه کشورها بیانیه‌ای را تحت عنوان SDG یا اهداف توسعه پایدار اعلام کرد که 17 آرمان و هدف را در نظر دارد که بهداشت عمومی سومین هدف آن می‌باشد.

در این راستا میزگرد تخصصی جهت بررسی اهمیت تحقیقات بازار در سلامت عمومی جامعه و ارائه راهکارهایی جهت افزایش آن و نیز با محوریت اهداف توسعه پایدار توسط شرکت کالا کاوش کالار با همکاری انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و انجمن تحقیقات بازار اروپا برگزار شده است که در آن جناب آقای دکتر ورقائی داروساز و مدیریت عامل شرکت کالا کاوش کالار که در زمینه تحقیقات بازار دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند، جناب آقای دکتر تقدیری مدیریت عامل شرکت درنا دارویه و کارشناس کنترل عفونت،  همچنین جناب آقای مهندس اسماعیلیان معاونت اقتصادی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و مدیریت عامل شرکت بهینه‌کاوان کیفیت حضور به هم رسانیده‌اند.

در این نشست تخصصی آقای دکتر ورقائی به بحث آینده ‌پژوهی که یکی از سرفصل‌های مهمی است که از تحقیقات بازار نشات می‌گیرد و مطرح کردن و ارائه روشن و واضح جزئیات تحقیقات بازار در حوزه سلامت به جامعه پرداختند. آقای دکتر تقدیری در خصوص تعریف سلامت عمومی و نیز توسعه پایدار در بخش سلامت و همچنین سیاست‌گذاری‌های لازم جهت جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات با هدف توسعه پایدار همگانی به بحث پرداختند و آقای مهندس اسماعیلیان نیز در خصوص تعریف تحقیقات بازار و نقش آن در توسعه سلامت عمومی و نیز موانع موجود برای همکاری بیشتر موسسات تحقیقات بازار با سیاست‌گذاران بهداشتی کشور صحبت کردند.

 ویدئوی این سمینار بعنوان یکی از نشست‌های رسمی ایزومار به مناسبت روز جهانی تحقیقات بازار (2 می یا 12 اردیبهشت) توسط ایزومار منتشر و نیز مشروح گزارش در وب سایت سوبازار انتشار خواهد یافت.

برای مشاهده تیزر این سمینار اینجا را کلیک کنید.