تسهیلات الست گروپ برای اعضای باشگاه ویژه سوبازار جهت دوره مدیریت کسب و کار در آلمان

با انعقاد توافق‌نامه بین سوبازار و الست گروپ، اعضای باشگاه ویژه سوبازار از تسهیلات و تخفیف ویژه در دوره آموزشی مدیریت کسب و کار در کشور آلمان برخوردار خواهند شد.

این دوره آموزشی در خرداد 1400 به مدت ده روز در شهر هامبورگ آلمان برگزار خواهد شد. طبق اعلام الست گروپ که برگزارکننده این دوره برای مدیران و صاحبان کسب و کار در ایران می‌باشد، هدف از این دوره، آشنایی فعالان تجاری ایران با شیوه مدیریت کسب و کار در آلمان و بررسی دلایل موفقیت صنعت و تجارت این کشور است.

شرکت‌کنندگان در این دوره به مدت 3 روز آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار توسط مدیران آلمانی به زبان انگلیسی با ترجمه فارسی خواهند دید و به مدت 4 روز از صنایع و کسب و کارهای موفق آلمانی بازدید خواهند کرد. 2 روز نیز به گشت و استراحت اختصاص خواهد یافت. الست گروپ در کنار برگزاری این دوره، خدمات اخذ ویزای شنگن، بلیت دوطرفه، اسکان ده روزه، ترانسفر فرودگاهی و کلیه ترانسفرهای دوره و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام را بر عهده خواهد داشت. (جهت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.)

طبق توافقات صورت گرفته، اعضای باشگاه ویژه سوبازار می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه عضویت سوبازار به الست گروپ از تخفیف در نظر گرفته شده برای اعضای سوبازار استفاده نمایند. لطفا برای عضویت در سوبازار به صفحه عضویت بروید.

با عضویت در سوبازار از امکانات مختلف سایت بهره‌مند شوید