ZEOTAP Data و ILLUMA در یک ابزار هدف‌گیری مخاطبان همکاری می‌کنند

شرکت آلمانی زیوتپ دیتا در حوزه مخاطبان دیجیتال و شرکت انگلیسی هوش مصنوعی ایلوما در یک ابزار همکاری کرده‌اند که ترکیبی از هدف‌گیری مخاطب و هدف‌گذاری زمینه‌ای را ارائه می‌دهد.

این ابزار با گسترش هدف‌گیری مخاطبان زیوتپ با اجرای گسترش زمینه‌ای توسط ایلوما کار می‌کند که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا دامنه تأثیر خود را افزایش داده و درکی از نحوه رفتار مخاطبان هدف خود در فضای آنلاین به دست آورند.

مت بنتان، مدیر تجاری ارشد در زیوتپ دیتا، گفت: "این همکاری بیش از یک پاسخ به تغییرات صنعت است؛ بلکه یک گام فعال به سوی دوره جدید تبلیغات دیجیتال است.

"ما قابلیت‌های مبتنی بر داده زیوتپ را با هوش مصنوعی زمینه‌ای پیشرفته ایلوما ترکیب کرده‌ایم تا یک راهکار ارائه دهیم که نه تنها جایگزین کوکی نیست، بلکه یک راه هوشمندانه و کارآمدتر برای دستیابی به مخاطبان مرتبط و افزایش آنان به صورت تدریجی است."

پیتر میسون، بنیان‌گذار و مدیر عامل ایلوما، گفت: "این همکاری جدید بین ایلوما و زیوتپ به تبلیغ‌کنندگان یک درک عمیقتر از علایق مخاطبان بر اساس رفتار زمینه‌ای زنده ارائه می‌دهد و امکان افزایش قابل توجه دسترسی و دستیابی به نتایج با استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی را فراهم می‌سازد."