همکاری کانتار و ادتنا برای جستجوی هوشمند

گروه کانتار (KANTAR) از این پس با کمپانی جستجوی هوش مصنوعی ادتنا (Adthena) به عنوان شریک جستجوی جهانی هوشمند این گروه همکاری خواهد داشت.

طبق توافق‌ صورت گرفته، ادتنا داده‌ها و اطلاعات خود را با محصول تبلیغات هوشمند کانتار در ایالات متحده آمریکا، برزیل، دانمارک و فرانسه ادغام خواهد کرد.

کمپانی آمریکایی ادتنا که در سال 2012 تاسیس شد، مجموعه‌ای از محصولات هوشمند تجاری با فناوری هوش مصنوعی را برای تبلیغات جستجوی پولی ارائه می‌دهد. این شرکت اظهار کرد که اعلامیه‌های بیشتر در مورد گسترش همکاری با کانتار در سال 2021 اعلام خواهد شد.

ایان اورورک، مدیر عامل و بنیانگذار ادتنا: "همکاری با کانتار سطح کاملا جدیدی از اطلاعات را برای جستجوی تبلیغ‌کنندگان به ارمغان می‌آورد."

مانیش باتیا، مدیر ارشد محصولات جهانی بخش رسانه‌ای کانتار: "جستجوی پولی امروز بستر مهمی برای خریداران در رسانه‌ها است و داده‌های قابل اعتماد، دقیق و پویا برای دستیابی به موفقیت بسیار مهم هستند. زمانی ‌که صحبت از عملکرد و نوآوری در جستجوی هوشمند می‌شود، آتنا یک شرکت کارا است و می‌دانیم که ادغام داده‌های آن‌ها با گزارشات و داده های جامع ما در رسانه‌های دیجیتال و سنتی ارزش بسیار بالایی برای مشتریان ما به ارمغان می‌آورد."

کانتار یکی از شرکت‌های بین المللی پیشرو در زمینه داده، گزارشات و مشاوره است که با 28 هزار کارمند خدمات خود را در 90 بازار مختلف ارائه می‌دهد.

با عضویت در سوبازار از امکانات مختلف سایت بهره‌مند شوید