میزگرد تخصصی تحقیقات بازار برای رسیدن به زندگی سالم

میزگرد تخصصی تحقیقات بازار برای رسیدن به زندگی سالم

به مناسبت روز جهانی تحقیقات بازار که  2 می یا 12 اردیبهشت است، انجمن ایزومار بعنوان بزرگ‌ترین تشکل تحقیقات بازار دنیا با همکاری انجمن‌های ملی در سطح جهان، همایش‌های مختلفی را جهت معرفی تحقیقات بازار به عموم جامعه اعم از تجاری، علمی و... برگزار می‌کند. در این راستا میزگرد تخصصی جهت بررسی تحقیقات بازار برای رسیدن به زندگی سالم توسط شرکت کالا کاوش کالار با همکاری انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و انجمن تحقیقات بازار اروپا برگزار شده است که در آن جناب آقای دکتر ورقائی داروساز و مدیریت عامل شرکت کالا کاوش کالار که در زمینه تحقیقات بازار دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند، آقای دکتر عسجدی دکترای فیزیولوژی ورزشی و دبیر بورد تغذیه مرکز عالی پزشکی فیفا و همچنین سرکار خانم مهندس حبیبی هم بنیانگذار و مدیر امور مشتریان شرکت REWISE & BAZAARNEGAR و کارشناس تحقیقات بازار حضور به هم رساندند.

 در سال 2022 بحث توسعه پایدار از طرف ایزومار تعریف شده است که از سال 2015 از طرف کل کشورهای دنیا در سازمان ملل تصویب شده است و این بیانیه 17 آرمان را مدنظر داشته و هدف سوم آن زندگی سالم است که در این مورد کشورها برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص توسعه پایدار تا سال 2030 خواهند داشت و از طرف سیاستمداران هر کشور و سازمان‌های مربوطه بسیار کنترل می‌شود.

 در این نشست آقای دکتر ورقائی در زمینه توسعه پایدار و مطرح کردن و ارائه روشن و واضح جزئیات تحقیقات بازار در حوزه سلامت و نیز اهمیت دیتا در توسعه پایدار پرداختند. آقای دکتر عسجدی در خصوص تعریف زندگی سالم و نیز توسعه پایدار جهت دستیابی به زندگی سالم و نقش تحقیقات بازار در آن پرداختند و خانم مهندس حبیبی در خصوص تعریف تحقیقات بازار و وضعیت تحقیقات بازار ایران در حوزه سلامت  در مقایسه با سایر کشورها صحبت کردند.

ویدئوی این سمینار بعنوان یکی از نشست‌های رسمی ایزومار به مناسبت روز جهانی تحقیقات بازار (2 می یا 12 اردیبهشت) توسط ایزومار منتشر و نیز مشروح گزارش در وب سایت سوبازار انتشار خواهد یافت.

برای مشاهده تیزر این سمینار اینجا را کلیک کنید.