سوبازار حامی اولین کنفرانس تحلیل و تحلیل‌گری کسب و کار

اولین کنفرانس بین‌المللی تحلیل و تحلیل‌گری کسب‌وکار (بیزآک 2024) و اولین جایزه ملی تحلیل و تحلیل‌گری کسب‌وکار ایران (بیزآنا2024)، در شهر تهران و کشور ایران توسط دانشکدگان مدیریت، دانشکده مدیریت کسب‌وکار و مرکز تحلیل و تحلیل‌گری کسب‌وکار دانشگاه تهران در 25 بهمن سال 1402 برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده ها و برقراری ارتباطات موثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف تحلیل و تحلیل‌گری کسب‌وکار است. سخنرانی‌های ویژه و تخصصی، کارگاه‌های انتقال تجربه عملی، پانل های کاربردی صنعت‌محور، تحلیل و پیش‌بینی شاخص‌های کلان و صنعتی، تحلیل و پیش‌بینی بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری و ارائه مقالات دانشگاهی بخش‌های این کنفرانس هستند.

سوبازار به عنوان اولین مرکز عرضه گزارش‌های بازار ایران، در جهت ارائه راه‌حل‌های عملی برای افزایش بهره‌وری کسب و کار در کشور، همواره تحلیل و ارزیابی فضای کسب و کار را گام اول در هر تصمیم تجاری و اقتصادی می‌داند. لذا از اشخاص، نهادها و رویدادهایی که دغدغه ترویج و اعتلای فرهنگ تحلیل و تحقیق در بازار را دارند، حمایت می‌نماید.

محورهای کنفرانس:

✓ پیکره دانش تحلیل کسب‌وکار
✓ مدل‌ها و تکنیک‌های تحلیل کسب‌وکار
✓ هوش و بینش کسب‌وکار (هوش تجاری)
✓ طراحی و توسعه استراتژیک کسب‌وکار
✓ تفکر و تصمیم گیری داده‌محور
✓ تحلیل روندها و آینده نگاری کسب‌وکار
✓ تکنولوژی های تحلیل کسب‌وکار

✓ اصول تحلیل‌گری کسب‌وکار
✓ تحلیل‌گری استراتژی
✓ تحلیل‌گری داده کسب و کار
✓ تحلیل‌گری مالی کسب و کار
✓ تحلیل‌گری سرمایه انسانی کسب و کار
✓ تحلیل گری دیجیتال کسب و کار
✓ تحلیل‌گری بازار کسب و کار

گفتنی است، نخستین دوره جایزه ملی تحلیل و تحلیل­گری کسب‌وکار (BIZANA 2024) همزمان با کنفرانس بین‌المللی تحلیل و تحلیل‌­گری کسب‌وکار به منظور تجلیل از شخصیت‌ها، آثار و نهادهای تاثیرگذار در گسترش دانش و کاربرد تحلیل و تحلیل‌گری کسب‌وکار در کشور به همت مرکز تحلیل و تحلیل‌گری کسب‌وکار دانشگاه تهران و دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

سوبازار برای تسهیل حضور در این رویداد بزرگ علمی، شرایط ویژه‌ای فراهم کرده و اعضای سوبازار تنها با پرداخت نیمی از هزینه، می‌توانند در کنفرانس ثبت نام کنند. کد تخفیف 50 درصدی برای کلیه اعضا ارسال می‌شود. برای بهره‌مندی از این فرصت استثنایی ابتدا در سوبازار عضو شوید.